Стан українського агроекспорту основними видами транспорту
АВТОМОБІЛЬНА ЛОГІСТИКА
Поступове відновлення торгової активності спричинило зростання обсягів агроекспорту на 15% порівняно з позаминулим тижнем, досягнувши 80.7 тис. тонн. Найбільші зміни фіксуються на молдавському кордоні, де обсяг експорту зріс на 31% до 14.1 тис. тонн. На польському кордоні також відзначено суттєве збільшення – на 20%, до 35.9 тис. тонн. Угорський кордон показує ріст на 11%, до 7.5 тис. тонн, тоді як словацький зріс на 4%, до 5.9 тис. тонн. Обсяги експорту через румунський кордон залишаються стабільними на рівні 17.4 тис. тонн.
Середньодобовий показник експорту по всіх кордонах складає 11.5 тис. тонн, а найбільші експортовані товари включають соняшникову олію (23.9 тис. тонн) та соєві боби (13.9 тис. тонн). Внутрішні тарифи на перевезення зросли в середньому на 5%, тоді як тарифи на міжнародні перевезення залишаються стабільними на рівні попереднього тижня.
ЗАЛІЗНИЧНА ЛОГІСТИКА
Другий тиждень вересня демонструє спад показників передачі вагонів на західних кордонах України. Зокрема, на польському та румунському кордонах кількість вагонів знизилася на 12%, до 53.61 та 48.47 вагонів на добу відповідно. На словацькому кордоні показник залишився майже незмінним і складає 26.8 вагонів на добу. Угорський кордон, навпаки, показав зростання на 13%, до 22.47 вагонів на добу. Загальний середньодобовий показник передачі вагонів через усі кордони знизився на 4% у порівнянні з попереднім тижнем і становить 185 вагонів на добу.
У портах спостерігається активізація роботи. Середньодобовий показник вивантаження вагонів у портах Великої Одеси зріс на 20% і складає 936 вагонів на добу. В напрямку глибоководних портів України рухається 4180 вагонів, що відповідає показнику попереднього тижня. Накопичення вагонів у порту Ізмаїл збільшилося на 35%, до 619 одиниць. Кількість вагонів, що вивантажуються в порту Ізмаїл, також зросла на 5% і становить 74 одиниці.
Тарифи на залізничні перевезення залишилися без змін.
ВОДНА ЛОГІСТИКА
Активізація торгової активності не призвела до зростання фрахтових ставок через достатню наявність тоннажу. Ставки на перевезення з дунайських портів у напрямку східного узбережжя Італії залишаються стабільними. Велика кількість доступних суден у глибоководних портах також стримує зростання тарифів на напрямках до Іспанії та Греції, зберігаючи їх на попередньому рівні. Фрахтові ставки на баржеві перевезення в напрямку Констанци також залишаються незмінними, незважаючи на проблеми з осадкою на Дунаї.
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я