Ігор Головань Адвокат, керуючий партнер Адвокатського об'єднання "Головань і партнери"
Чи дійсно ДСНС винна у кататрофі гелікоптера з керівництвом МВС України?
За матеріалами інтернет-видань
05.08.2023
293
Офіс Генерального прокурора поінформував про підозру п'ятьом посадовцям Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
Йдеться про катастрофу гелікоптера ДСНС у січні 2023 року, в якій загинули високопосадовці МВС разом із міністром Денисом Монастирським, а також чотири жінки та малолітня дитина. 31 особа, серед яких 13 дітей, отримали тілесні ушкодження різного ступеню тяжкості.
На думку слідчих та прокурорів, що тими слідчими процесуально керують, причиною авіатрощі стали порушення правил безпеки польотів з боку посадовців Управління авіації ДСНС та спеціального авіаційного загону оперативно-рятувальної служби цивільного захисту.
Як стверджує Офіс Генерального прокурора, посадовці ДСНС, попри застереження внутрішніх інструкцій та вимог законодавства, залучили до перевезення керівництва МВС України до Харківської та Дніпропетровської областей гелікоптер, який перебував на чергуванні для реагування на потенційні надзвичайні ситуації у Києві та області. Повітряне судно не мало дозвільних документів на виконання інших видів польотів.
Однак використання гелікоптерів МСНС для "робочих поїздок" різних делегацій явно не було чимось незвичайним.
За рік до катастрофи, у грудні 2021 року, УП розповідала про перельоти президента Зеленського "гелікоптерами рятувальників" чи то по роботі, чи то на відпочинок.
Тоді ж Державна служба України з надзвичайних ситуацій офіційно повідомила, що "використання вертольоту ДСНС" для забезпечення "планової робочої поїздки президента України" здійснювалося "відповідно до протоколів згідно з вимогами нормативно-правових актів України".
То виходить, якісь гелікоптери ДСНС мають дозвільні документи "на виконання інших польотів", а якісь таких дозвільних документів не мають?
Офіс Генерального прокурора хоче переконати суспільство, що рішення про використання гелікоптерів ДСНС для "інших польотів" типу перевезення очільників держави, міністрів та всіляких делегацій приймається виключно на рівні Управління авіації та авіаційного пошуку і рятування ДСНС України?
Чи нам знову підсовують "стрілочників"?
P.S. Символічно, що матеріал УП "Святкування, якого не було", проілюстровано фото гелікоптера з бортовим номером 54. Якщо вірити Вікіпедії, 18 січня 2023 року у Броварах розбився саме борт 54.
ФБ автора.
Поділитися текстом в мережах:
Репости вітаються !
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я
Новини ОТГ