«Хвали мене, моя губонько»: Дніпровська міськрада знається на українській народній творчості
35 млн. грн. на свою рекламу витратить Дніпровська міськрада під час війни.
1-2 січня 2023 року укладено шість угод про висвітлення в медіапросторі діяльності ради, виконавчих органів, посадових осіб та депутатів. Про це пише "Дніпро обласний" з посиланням на систему «Прозорро».
Зазначається, що серед сайтів найдорожче обходитимуться obozrevatel.com, rbc.ua, nashemisto.dp.ua, opentv.media, centr.tv, dnepr.info, dnpr.com.ua – їм за кожну публікацію платитимуть 9 400 гривень.
Нижче перелік телеграм-каналів, яким платитимуть по 2 000 гривень за допис
t.me/dnipro_now , t.me/eto_dnepr , t.me/typical_dnepr , t.me/karantindneprr , t.me/dneproperatyv , t.me/DniproLife
Весь перелік і прайси, згідно яких будуть хвалити роботу мерії – за посиланням.
Схоже, що зазначені на піар мільйони - для впевненості містян, що влада Дніпра є, і вона працює. Бо як без 35 млн. гривень дніпряни переконаються у міцному захисті їх інтересів?
Вони ж, як дехто, не керуються відомою українською приказкою: "Хвали мене, моя губонько, бо як не будеш, то розірву тебе до самісіньких вух".
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я