Контакт центр Межівської громади проаналізував ситуацію за минулий рік: найбільше громада переймалася благоустроєм
У Межівській ТГ Дніпропетровщини діє автоматизована система «Контакт центр". Її основне завдання - оперативний розгляд звернень громадян за телефоном або через Інтернет.
У підсумках роботи Контакт центру 2023 року зазначається, що загалом більша частина звернень надходила із смт Межова та решта - з Демуринського та Райпільського старостинських округів.
Громадяни зверталися через власні електронні кабінети на сайті Контакт центру (47%) та через чат бот у мобільних додатках Viber та Telegram (11%). Примітно, що вони мали змогу відслідковувати вирішення свого питання в особистому кабінеті.
Межівчани найбільше минулого року турбувалися про стабільну роботу сфери благоустрою, зокрема про зовнішнє освітлення вулиць, посипку доріг, санітарний стан зелених зон, ремонт дитячих та спортивних майданчиків, виявлення незакритих люків, подачу води з вуличної колонки, ліквідацію стихійних сміттєзвалищ тощо.
Не обійшлося і без питань соціального захисту та дотримання правил ведення підприємницької діяльності.
У режимі реального часу всі звернення направлялися до відповідних структур: відділу будівництва, архітектури, благоустрою та житлово-комунального господарства Межівської селищної ради.
Аналітики Контакт центру зауважують, що надходили звернення, на які бракувало часу та ресурсів, щоб оперативно задовольнити потреби жителів громади.
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Telegram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я