Лідером за пропуском аграрної продукції у лютому став польський кордон, - SPIKE BROKERS

За матеріалами інтернет-видань 06.03.2025 113
Лідером за пропуском аграрної продукції у лютому став польський кордон, - SPIKE BROKERS

АВТОМОБІЛЬНА ЛОГІСТИКА
У лютому спостерігалося зростання обсягу агроекспорту автомобільним транспортом на всіх кордонах. Загальний показник експорту зріс до 293.7 тис. т, що на 19.8% більше порівняно із січнем.
Лідером за пропуском аграрної продукції за відповідний місяць став польський кордон, де експорт становив 125 тис. т, що на 17.1% більше за минулий місяць. На румунському та молдавському переходах показник зріс до 71.6 тис. т та 45.8 тис. т, що на 22.4% та 36.6% більше відповідно. Найменший обсяг агроекспорту у лютому спостерігався на угорському та словацькому напрямках, де показник становив 33.9 тис. т та 17.4 тис. т, що на 14.6% та 3.4% більше.
Основними експортними товарами за місяць стали соняшникова олія – 37.7 тис. т, та для м’ясо птиці – 21.5 тис. т.
Ставки на перевезення автотранспортом за внутрішніми маршрутами не зазнали змін, ціни на європейські маршрути підвищились на 1-3 євро, залежно від напрямку.

 ЗАЛІЗНИЧНА ЛОГІСТИКА
Станом на 27 лютого майже на всіх прикордонних переходах зафіксовано зниження середньодобової передачі вагонів із зерном. На румунському напрямку обсяги передачі наразі мінімальні: за 26 діб лютого експорт знизився на 46% порівняно з аналогічним періодом січня – до 4.5 ваг/добу. На польському та угорському кордонах показник скоротився на 34% і 29% – до 25.7 ваг/добу. Лише на словацькому кордоні спостерігалася позитивна динаміка: передача вагонів зросла на 47% – до 34.6 ваг/добу.
Загальний показник середньодобової передачі зернових вантажів та шротів знизився на 4% порівняно із січнем – до 172 ваг/добу.
За тиждень середньодобовий обсяг вивантаження вагонів у портах Великої Одеси залишився майже без змін – 1 246 ваг/добу. Водночас кількість вагонів із зерном, що прямують до портів, незначно знизилася – до 4 950 одиниць.
Накопичення вагонів із зерном у напрямку Дунайських портів збільшилось на 21.6% – до 141 одиниць. Показник середньодобового вивантаження знизився на 12.8% – до 34 ваг/добу.
Вартість перевезення залізничним транспортом всередині країни знизилась на 2-3$ залежно від напрямку. Через зниження рівня попиту значна кількість вагонів перевізників залишається без завантаження та простоює.


ВОДНА ЛОГІСТИКА
Після тривалого періоду стабільності фрахтові ставки в дунайських і чорноморських портах зросли на 1–2 $/т. Одними з причин зростання вартості перевезення стали підвищення витрат на проходження річкових шляхів та триваліший простій суден у певних зонах. Зокрема, ставки для костерів із Ізмаїла до Італії зросли до 28–30 $/т. Фрахтові ставки для хендісайзів із чорноморських портів підвищилися до 16–17 $/т у напрямку Італії та до 17–19 $/т у напрямку Іспанії.

 

SPIKE BROKERS

 

Теги: AGROОТГ
Поділитися текстом в мережах: Репости вітаються !
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку
>>> Читайте нас в Instagram
>>> Підбірка новин сайту в GoogleNews
>>> Статті з газети Фермер Придніпров'я

Новини ОТГ