«Досі сільськогосподарська продукція (зерно та олія) та нафтопродукти здебільшого транспортувалися залізницею між Литвою та Україною через Польщу. Передбачаючи зміну потреб бізнесу, останніми роками LTG Cargo пропонує своїм клієнтам перевезення вантажів через три польсько-українські прикордонні пункти: Мостиська-Медика, Ягодин-Дорогуськ та Ізов-Грубешов», – вказується в повідомленні.
Як зазначають в LTG Cargo, лише за листопад компанія отримала близько 80 нових запитів на перевезення вантажів в Україну та з України. Абсолютна більшість із них – із компаній, які досі займалися транспортуванням вантажів вантажівками. Пошук нових рішень стимулюється також значно збільшеними витратами на автомобільний транспорт. За підрахунками LTG Cargo, після формування повного складу поїзда перевозити вантаж залізницею можна буде удвічі дешевше, ніж автомобільним транспортом. Так, за одну поїздку можна буде перевезти стільки вантажу, скільки зазвичай перевозять 36 вантажівок.
«Ми вже маємо перші результати спільної роботи – з Каунаського інтермодального терміналу в Україну сформовано потяг із збірним вантажем трьох клієнтів у контейнерах. Він перевозитиме гранули ПЕТ і сульфат амонію та порожню тару. Наступного тижня потяг має дістатися до України – плануємо зробити це за 8-9 днів. Разом з перевізниками та партнерами в Польщі та Україні ми продовжуємо працювати над тим, щоб цього року раз на тиждень почали курсувати склади з різними вантажами», – резюмується в повідомленні.