“Маємо, дбаємо і розвиваємо” — нова стратегія Фонду держмайна
Фонд державного майна України разом з креативною агенцією I AM IDEA розробили нову комунікаційну стратегію та іміджеву кампанію.
Команда зацікавлена розповісти доступно кожному, що ФДМУ не просто продає майно, а робить все, щоб створити в майбутньому новий економічний субʼєкт, який буде заробляти гроші для країни.
“Маємо, дбаємо і розвиваємо” — місія та нове комунікаційне повідомлення фонду.
За словами Олександра Федоришина, виконувача обов’язків голови ФДМУ, приватизація та оренда держмайна – це фінансові джерела, які можуть допомагати в забезпеченні українських військових. Підприємці отримують можливість придбати чи орендувати державну власність, щоб відновити свій бізнес на новому місці та створити нові робочі місця.
За останній рік економічний ефект від діяльності ФДМУ склав 13 млрд. гривень. Всі кошти йдуть на ЗСУ.
ФДМУ хоче прозоро трансформувати те, що не працює на українську економіку, в щось нове і збільшувати прибуток держави на користь кожного українця. А це означає створення нових робочих місць, стабільні зарплати та міцна валюта.
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я