Мінагрополітики розширює можливості для фермерів, створює нові ринки збуту
Один з приорітетів роботи Мінагрополітики – відкриття нових ринків для вітчизняної аграрної продукції. Про це заявив міністр Віталій Коваль, повідомляє «Українське радіо», пише AgroPolit.com.
За його словами, український аграрний експорт залишився на довоєнному рівні, попри втрату орних земель та заміновані поля на прифронтових територіях. Це свідчить про потужність українського агросектору і необхідність пошуку нових ринків для збуту продукції.
Міністр розповів, що Мінагрополітики зараз активно працює з аграрними асоціаціями, щоб вийти на нові ринки. Він наголосив на важливості того, щоб бізнес через асоціації говорив про ті напрямки, які він бачать як перспективу нових ринків.
Фактично навіть під час широкомасштабної війни ми не втратили в вартісному показнику. В середньому щороку валютна виручка від агроекспорту складає 22 млрд доларів. Такі цифри були у 2019, у 2020 роках. Нашу продукцію чекають і в Південно-Східній Азії, і країни Африки, тому диверсифікувати канали поставок нашого продукту – це зобов’язання і пріоритет Мінагрополітики. Ми бачимо зацікавленість від Малайзії, Індонезії, Бангладешу. Тобто це хороший знак, тому що змінюється культура споживання. І, спробувавши нашу продукцію один раз, хочуть повторно замовляти», – зазначив Коваль.
Як раніше писав AgroPolit.com, Україні витісняє російський шрот зі світового ринку. Також в Україні не вистачає молока і м’яса.
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я