Тест-драйв найпотужнішого у світі John Deere 9RX 830
John Deere 9RX 830 з потужністю двигуна 913 к.с. є найпотужнішим трактором, який колись надходив у серійне виробництво. Навіть порожній цей трактор уже важить понад 30 тонн. Паливний бак вміщує майже 2000 літрів дизельного палива. Все в цьому гусеничному тракторі величезне, тож час для тест-драйву!
![Тест-драйв найпотужнішого у світі John Deere 9RX 830 - iFarming](https://ifarming.ua/image/cache/catalog/articles/kontrol_resursiv/test-drajvnajpotuzhnishogousvitijohndeere9rx830/15-1310x600-custom.jpg)
Один трактор John Deere 9RX 830, випущений у США минулої весни, потрапив до Німеччини. Разом із двома меншими моделями John Deere, 9RX 710 та 9RX 770, це повністю перероблений трактор. Незважаючи на знайому назву серії, він суттєво відрізняється від менших моделей від 9RX 490 до 9RX 640, максимальна потужність яких становить «лише» 691 к.с.
Технічні характеристики John Deere 9RX 830:
- Двигун: John Deere 18X 6-циліндровий, 18 л
- Номінальна потужність: 830 к.с. (максимальна 913 к.с.)
- Максимальний крутний момент: 4234 Нм
- Технологія викидів: без AdBlue, без DPF, без DOC
- Коробка передач: 21F/11R з повним перемиканням передач
- Гідравліка: до 636 л/хв від трьох насосів
- Вага (порожній): понад 32 тонни
- Базова ціна: майже 900 000 євро в стандартній комплектації
![Двигун — 18-літровий 6-циліндровий John Deere, також використовується в кормозбиральних комбайнах серії 9000. Номінальна потужність двигуна становить 830 к.с., звідки і походить позначення моделі. На максимальній потужності двигун видає 913 к.с.](https://ifarming.ua/image/cache/catalog/articles/kontrol_resursiv/test-drajvnajpotuzhnishogousvitijohndeere9rx830/24-1310x600-custom.jpg)
Двигун — 18-літровий 6-циліндровий John Deere, також використовується в кормозбиральних комбайнах серії 9000. Номінальна потужність двигуна становить 830 к.с., звідки і походить позначення моделі. На максимальній потужності двигун видає 913 к.с.
Чи є попит на такий масивний трактор?
Ми стоїмо на великому полі в північній німецькій землі Шлезвіг-Гольштейн. Здалеку чути низький гуркіт. Коли трактор наближається, звук 18-літрового двигуна John Deere перетворюється на глибокий гуркіт. Це перший і наразі (станом на кінець січня) єдиний John Deere 9R 830 в Європі.
Він важить понад 30 тонн у порожньому стані та видає 913 к.с. Але чи справді потрібен такий гігант на полях? «Так», — відповідає Майкл Мюллер, європейський менеджер із виробництва тракторів у штаб-квартирі John Deere. «Ми бачимо попит на більшу потужність. Виробники знарядь також створюють дедалі більші машини, тому ми зі свого боку пропонуємо трактор потужністю понад 900 к.с.», — пояснює Мюллер.
Після години, проведеної за кермом 9RX, можна погодитися з менеджером John Deere. На перший погляд, культиватор Köckerling Vector не дуже масивний і не дуже підходить для встановлення позаду такого колосального трактора. Але не варто недооцінювати вимоги роботи 33 зубців на глибину 35 см у класичному глинистому ґрунті. У важкопрохідних місцях 18-літровий двигун бореться за рух, а на сухій глині ми навіть помічаємо деяке пробуксовування, і це незважаючи на вагу трактора близько 37 тонн із додатковим баластом!
![Культиватор Köckerling Vector може виглядати малим на фоні моделі 9RX. Однак не варто недооцінювати зусилля, необхідні для обробки класичного глинистого ґрунту за допомогою 33 лап на глибину 35 см](https://ifarming.ua/image/cache/catalog/articles/kontrol_resursiv/test-drajvnajpotuzhnishogousvitijohndeere9rx830/32-1310x600-custom.jpg)
Культиватор Köckerling Vector може виглядати малим на фоні моделі 9RX. Однак не варто недооцінювати зусилля, необхідні для обробки класичного глинистого ґрунту за допомогою 33 лап на глибину 35 см
Ключові особливості покращують доступність
Розробка трактора 9RX 830 тривала 5 років. Протягом цього часу John Deere тісно співпрацював із 15 фермерами, які зробили значний внесок у остаточний дизайн моделі. «Наприклад, вони хотіли отримати трактор, який легко обслуговувати та ремонтувати, оскільки машину такого розміру непросто привезти до майстерні», — пояснює Мюллер.
У результаті, незважаючи на більші розміри, 9RX 830 виглядає більш «урізаним», ніж менший 6RX 640. Гідравлічні насоси легко доступні без потреби знімати панелі чи інші деталі. За потреби трактор можна швидко розділити посередині, щоб отримати доступ до життєво важливих компонентів, таких як трансмісія. Ця доступність досягнута завдяки модульній конструкції, яка відрізняє його від меншої серії 9RX.
![Трактор можна відносно легко розібрати посередині, щоб зняти трансмісію](https://ifarming.ua/image/cache/catalog/articles/kontrol_resursiv/test-drajvnajpotuzhnishogousvitijohndeere9rx830/43-1310x600-custom.jpg)
Трактор можна відносно легко розібрати посередині, щоб зняти трансмісію
Гідравлічні насоси
Ще однією ключовою особливістю трактора є можливість оснащення його трьома гідравлічними насосами, які разом можуть забезпечити потік оливи на рівні 636 л/хв. «У Сполучених Штатах і Канаді подібні трактори часто використовуються з пневматичними сівалками — сівалками шириною до 30 метрів у парі з причепом, що перевозить велику кількість насіння і добрив. Цей потік оливи є важливим для роботи багатьох повітродувок, необхідних для розподілу насіння та добрив на таку велику відстань», — пояснює Мюллер.
![Три гідравлічні насоси розташовані в ряд, забезпечуючи загальний потік оливи на швидкості 636 л/хв](https://ifarming.ua/image/cache/catalog/articles/kontrol_resursiv/test-drajvnajpotuzhnishogousvitijohndeere9rx830/52-1310x600-custom.jpg)
Три гідравлічні насоси розташовані в ряд, забезпечуючи загальний потік оливи на швидкості 636 л/хв
Перероблені доріжки для великих навантажень
Під кабіною знаходиться дизельний бак, який вміщує майже 2000 літрів пального. Однак, скажімо, у Нідерландах вам навіть не дозволять заправляти його повністю – транспортні правила обмежують баки для дизельного палива до 1500 літрів. Але ця потужність дає двигуну на 900 к.с. великий запас ходу. Ця потужність досягається при 1700 об/хв, тоді як номінальна потужність двигуна 830 к.с. досягається при 1900 об/хв.
18-літровий двигун знайомий агровиробникам по самохідних кормозбиральних комбайнах John Deere, але решта важливих вузлів 9RX 830 абсолютно нова. Трансмісія, наприклад, нова коробка передач Powershift 21F/11R. Як опція доступний вал відбору потужності для приводу шнекового візка.
Гусенична ходова частина також була перероблена і тепер стала більшою, з 3 середніми роликами замість 2. Завдяки гусеницям шириною 76 см ширина трактора становить трохи менше 3 метрів. У США також доступні гусениці шириною 90 см. Саме ведуче колесо тепер має діаметр 1,2 м, що забезпечує більшу поверхню контакту з гусеницею – необхідність, враховуючи максимальний крутний момент трактора 4234 Нм. Це теж безпрецедентно.
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я