У «битві» за полиці супермаркету програє внутрішній виробник

За матеріалами інтернет-видань 02.06.2023 642
У «битві» за полиці супермаркету програє внутрішній виробник

За даними Спілки Борошномелів України, українські виробники борошномельної продукції потерпають від засилля більш дешевої польської та турецької продукції (паст, макаронів тощо). Повідомив Ukrainian Agribusiness Club.
Зазначається, що  ідентична ситуація на українському ринку склалась з молочною та м’ясною продукцією.
Водночас, у зв’язку із суттєвою нестачею ліквідних коштів в українських виробників, вони програють європейським постачальникам у “битві” за місце на полиці супермаркету - рітейл ставить умовою доволі довгий термін повернення коштів за реалізовану продукцію.
У випадку продовження такої тенденції існує ризик подальшого заміщення українських переробників зернових та виробників борошномельної продукції міжнародними виробниками. Це, в свою чергу, спричинить значний негативний вплив на внутрішніх переробників зернової продукції.
Додамо, що в першому кварталі 2023 року зростання тривало  імпорту. Безпосередньо з Польщі до України за результатами першого кварталу 2023 року імпортовано агро-харчової продукції на суму  майже 262,7 млн €. Зокрема, це товари овочевої групи,  м’ясо-молочної, алкогольної і тютюнової продукції.

Поділитися текстом в мережах: Репости вітаються !
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку
>>> Читайте нас в Instagram
>>> Підбірка новин сайту в GoogleNews
>>> Статті з газети Фермер Придніпров'я

Новини ОТГ