У Констанці вже у вересні планують запустити якірну «зернову» стоянку
Минулого року “Українське Дунайське пароплавство” було одним з ініціаторів створення якірної стоянки у Констанці. Потужності терміналів порту не вистачало для перевалки зернового потоку з України. На той час в порту перебувало до 600 барж з зерном, очікування на вивантаження могло тривати 30-40 днів.
Наразі флот УДП знову повертається до перевезень зерна з українських портів до Констанци. Румунські колеги повідомили про відкриття додаткової якірної стоянки вже у вересні.
На думку Дмитра Москаленка, гендиректора УДП, поява якірної стоянки дасть можливість посилити конкурентні переваги дунайського напряму експорту.
"Експорт українських зернових через Дунай збережеться лише у випадку здешевлення усіх складових логістичного ланцюгу. Порівняно з минулим роком ставки фрахту на річкові перевезення з України в Румунію знизились втричі. Працюємо над зменшенням тарифу на залізничні перевезення до Ізмаїлу. Слово за румунськими партнерами. Проєкт стоянки буде успішним, якщо суттєво скоротити витрати на обробку вантажу. Наша спільна задача, щоб зерновий експорт через Дунай витримував конкуренцію з Одеськими портами. Це єдина можливість зберегти зацікавленість бізнесу", - зазначив очільник підприємства.
ПрАТ «Українське Дунайське Пароплавство»
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я