Завдання Українського Дунайського пароплавства - висока рентабельність та швидке обертання флоту
Генеральний директор ПрАТ "Українське Дунайське пароплавство" Дмитро Москаленко повідомив, що УДП розпочинає довгострокову співпрацю з великим зернотрейдером світового рівня. Баржеві каравани пароплавства, які прямують у Сербію з українською рудою, на зворотньому шляху почнуть перевозити зернові.
За його словами, наразі після вивантаження залізорудної сировини (ЗРС) у Смедерево виконується замивка першого каравану. Після чого він стане під завантаження в угорському порту Чепель. Потім Констанца, Ізмаїл і знову Середній Дунай.
"Поки що лінія працює у пілотному режимі.
УДП розбудовує довгострокову бізнес-модель. Маємо думати на перспективу - зберегти вантажопотік і після відновлення повноцінної роботи портів Великої Одеси.
Саме тому знаходимо стратегічних партнерів та відпрацьовуємо моделі роботи на Середньому Дунаї.
Задача – навіть на довгому плечі забезпечити високу рентабельність та швидке обертання флоту", - зауважив Дмитро Москаленко.
Він додав, що підприємство жорстко контролює витрати палива, запровадило онлайн-моніторинг переміщення суден, якісно покращило систему забезпечення, і співпраця триває напряму з власником вантажу.
"З часом завдяки співпраці з IFC вирішимо і проблему застарілості нашої тяги. Модернізований самохідний флот отримає сучасні екологічні двигуни (сертифіковані Stage V) із значно меншими витратами палива. Що є ключовим для роботи у дальніх рейсах", - розповів очільник УДП.
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я