Стан українського агроекспорту основними видами транспорту

За матеріалами інтернет-видань 26.09.2024 162
Стан українського агроекспорту основними видами транспорту


АВТОМОБІЛЬНА ЛОГІСТИКА
На ринку агроекспорту спостерігається незначне пожвавлення, зумовлене початком збиральної кампанії. Обсяги експорту залишаються стабільними, не спостерігається різких коливань, однак зафіксовано певні зміни у розподілі по кордонах.
Протягом останнього тижня було експортовано 81.5 тис. т агропродукції. Фіксується зниження експорту на молдавському кордоні – 12.99 тис. т, що на 7% менше у порівнянні з попереднім тижнем. Водночас на румунському та угорському кордонах спостерігається зростання експорту на 14% і 11% відповідно, досягнувши показників 20.3 тис. т та 8.3 тис. т відповідно. Польський кордон продемонстрував зростання на 6%, що підняло обсяг до 33.6 тис. т, а словацький кордон збільшився на 5%, досягнувши 6.25 тис. т.
Підвищений попит спричинив зростання тарифів на перевезення до Європи, в середньому на 5€, тоді як внутрішні тарифи залишаються на рівні попереднього тижня.
 ЗАЛІЗНИЧНА ЛОГІСТИКА
Активність торговельного експорту поступово відновлюється, що сприяє збільшенню навантаження зернових вантажів до 79.66 тис. тонн на добу. Обсяги експорту через польський та словацький кордони залишаються майже на тому ж рівні, що й минулого тижня, складаючи 54.64 та 27.23 ваг/добу відповідно.
На румунському кордоні спостерігається зростання на 5%, до 51.05 ваг/добу, тоді як на угорському кордоні відбулося значне зростання на 20%, до 28.18 ваг/добу. Середньодобовий показник передачі вагонів через всі кордони зріс на 6%, до 197 вагонів.
У напрямку глибоководних портів України рухається 4629 вагонів, що на 10% більше у порівнянні з минулим тижнем. Середньодобовий показник вивантаження також демонструє зростання на 5%, до 984 вагонів на добу. Накопичення вагонів у порту Ізмаїл збільшилося на 10%, до 686 вагонів, проте середньодобовий показник вивантаження дещо знизився і становить 72 ваг/добу.
Власники вагонів залишаються в очікуванні активізації попиту в жовтні та з обережністю фіксують тарифи на наступний місяць, сподіваючись на їх підвищення. Нестабільність та непередбачуваність ринку призвели до епізодичного зниження ставок на минулому тижні.
 ВОДНА ЛОГІСТИКА
Зростання темпів експорту трохи активізувало ринок, що призвело до підвищення фрахтових ставок на 2$ з Дунайських портів у напрямку Італії. Однак, наявні обсяги експорту все ще недостатні для того, щоб ініціатива перейшла на бік судновласників. Наявність вільного тоннажу в портах продовжує стримувати подальше зростання ставок, залишаючи їх на рівні попереднього тижня.
Фрахт на баржі залишається на мінімальних рівнях, очікуючи збільшення потоку вантажів, яке поки не відбулося.
 

 

SPIKE BROKERS

 

 

Поділитися текстом в мережах: Репости вітаються !
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку
>>> Читайте нас в Instagram
>>> Підбірка новин сайту в GoogleNews
>>> Статті з газети Фермер Придніпров'я

Новини ОТГ