Авокадо чи буряк?

За матеріалами інтернет-видань 14.12.2021 163

За даними «Асоціації ягідництва України», конкуренція серед постачальників овочевої та фруктової продукції у зв’язку із їх зростанням стає жорсткішою. У ході конференції «Підвищення ефективності в плодоовочівництві» експерти визнали, що нішева овочева продукція набуває більшої популярності. За їх словами, помідори іншого сорту й кольору будуть цінуватися споживачем більше. Наразі споживчий кошик пересічного українця змінився, в пріоритеті авокадо, броколі, спаржа. Серед імпортних фруктів незмінними є банани, цитрусові та кісточкові.

Традиційними улюбленцями залишаються овочі для приготування борщу, салатні овочі, яблука, ягоди та баштанні. Гранат, хурма, диня, зелень із Азербайджану має своїх шанувальників.  

Серед імпортних ягід лідирують лохина і черешня. Але, схоже, що вітчизняна лохина витісняє імпортну. Господарства намагаються збільшувати сезон свіжої ягоди,який починається в середині червня і завершується у вересні.

 «В Україні помітна тенденція зростання площ полуниці у закритому ґрунті. Виробники ягоди на гідропоніці продають її вже у січні-лютому за дуже гарною ціною. Довіряючи місцевим виробникам, таку «домашню» ягоду охоче купують мами з дітьми, незважаючи на те, що імпортна в цей час є дешевшою», — зазначають експерти «Асоціації ягідництва України».

До речі, на сьогоднішній день трендом стають подарунки у вигляді букетів та корзин із популярних фруктів.

 

 

 


Поділитися текстом в мережах:
Репости вітаються !
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку
>>> Читайте нас в Telegram
>>> Підбірка новин газети в GoogleNews

Коментарі (0)


Новини ОТГ