«Meat zero» виходить на міжнародні ринки
Charoen Pokphand Foods PCL запустила в Сінгапурі та Гонконзі «MEAT ZERO» – найпопулярніший у Таїланді бренд м’яса рослинного походження повідомляє euromeatnews.com. Бренд має на меті стати компанією №1, що займається стравами на рослинній основі в Азії протягом 3 років. CP Foods також планує згодом експортувати продукти рослинного походження до Північної Америки, Європи та інших ринків. Інноваційність продуктів компанії полягає в тому, що вони є такими ж смачними, як і справжнє м’ясо. Споживачі часто ледве можуть визначити, їдять вони рослинний чи справжній білок. Рослине м’ясо також містить корисні для здоров’я поживні речовини. Генеральний директор CP Foods Прасіт Бундунгпрасерт каже, що компанія бачить перспективу в продуктах рослинного походження. Адже кількість веганів, вегетаріанців загалом становить близько 29% світового населення. А веганів та флекситаріанців становить близько 40% населення Гонконгу. Хоча на ринку вже є схожі продукти, більшість із них дорого коштують та не мають різноманітності у пропозиціях для споживачів.
Бренд користується успіхом у своїй рідній країні. З моменту запуску в травні цього року в Таїланді було продано понад 4 мільйон упаковок. Він також отримав нагороду «Кращий рослинний брендінг» від Root The Future Plant-Based Food Awards 2021.
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я
Коментарі (0)