Минулого року українці менше готували та більше купували алкогольні напої

За матеріалами інтернет-видань 04.02.2024 397
Минулого року українці менше готували та більше купували алкогольні напої

Минулого року українці найбільше грошей витрачали на алкоголь, овочі та фрукти, солодку бакалію, тютюн та молочну продукцію. Про це пише Спілка молочних підприємств України з посиланням на дослідження RAU і Num8erz.
Зазначається, що у споживацькому кошику громадян приблизно 40 % посідають молочна продукція, суха бакалія, хліб, напої, овочі та фрукти.

У ході війни в українців зросла в кошику наявність яєць (+21%), як дешевого білка, і   кулінарії (+19%), бо стали менше готувати. До них додалися безалкогольні напої, хлібобулочні вироби та м’ясо. У межах 1-5% збільшилося споживання солодощів, тютюнових виробів, м’ясної гастрономії, алкоголю та молочки.

Водночас, майже на п’яту частину скоротилося споживання овочів та фруктів, також впало споживання непродовольчих товарів (-12%) та кількість покупок бакалії і риби (на 7-8%). Невеликого скорочення зазнали сири та слабоалкогольні напої.
У дослідженнях наголошується, що молочні продукти не зазнали великих змін у споживанні українцями як в 2021-ому, так і в 2023-ьому роках.
Втім,  у 2023-му спостерігався перехід на продукти довготривалого зберігання. Зокрема, падіння купівлі звичайного пастеризованого молока та зростання продажів ультрапастеризованого. Частка пастеризованого молока скоротилася на 15%.

Поділитися текстом в мережах: Репости вітаються !
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку
>>> Читайте нас в Instagram
>>> Підбірка новин сайту в GoogleNews
>>> Статті з газети Фермер Придніпров'я

Новини ОТГ