“Молдова і Румунія відчули, що вони можуть заробляти на транзиті, для них це є додатковий заробіток і ми їм не конкуренти”, – зазначив Кубраков.
На сьогодні румунська сторона очікує кошти від Європейської комісії, які має спрямувати для розбудови інфраструктури на своїй території. Урядовець зауважує, що для України цей логістичний шлях виходить дорожчим і маржинальність таких проєктів більш низька. Однак, Румунія і Молдова реально зацікавлені такою співпрацею.
За його словами, уже є багато ініціатив по Дунаю та розбудові там пунктів пропуску. Крім того, планується добудова залізничної інфраструктури у напрямку Молдови.
Також Кубраков повідомив, що польський напрямок залишається не менш важливим для українського експорту. Проте у порівнянні з минулим роком обсяги перевезень залізницею впали вдвічі – по 500-600 тисяч тонн на місяць, інколи навіть більше — по 250 тисяч тонн. Тоді як минулого року вони сягали 1,3 млн на місяць.