На аукціонах «Укрзалізниці» щодо використання зерновозів лише 24% їх були розторговані 6 грудня
Нещодавнє збільшення фактичної ставки за користування вагоном-зерновозом на 53% з 2817 грн/добу до граничного рівня 4300 грн/добу та зменшенням швидкості перевезення зерна на 45%, що впливає на кількість діб перевезення, суттєво підвищило мінімальну планку доступності вагонів-зерновозів “Укрзалізниці”. Про це пише Ukrainian Agribusiness Club.
Зазначається, що така цінова політика не є ринковою: на аукціонах 6 грудня лише 24% з вагонів, що були виставлені з боку УЗ, були розторговані. Ні сільгоспвиробники, ні трейдери не готові наразі платити таку вартість логістики.
Оскільки, “Укрзалізниця” не може оперативно відреагувати та знизити планку, щоб вагони-зерновози користувалися попитом, то така негнучкість з боку УЗ не дає компанії повністю реалізовувати свій потенціал з оренди вагонів.
За словами заступника гендиректора компаніі «Нібулон» Сергія Калкутіна, "Укрзалізниця" і агробізнес розмовляють різними мовами, а тому держава повинна допомогти знайти баланс у ціновій політиці, інакше через рік не буде чого возити.
На його думку, точкою росту в зерновій логістиці в наступному сезоні стануть Дунайські порти.
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я