Ощадбанк почав примусове закриття «сплячих» рахунків

За матеріалами інтернет-видань 01.10.2021

Йдеться про поточні і депозитних рахунках, операції за якими не проводилися впродовж трьох останніх років з 1 жовтня. Якщо на рахунку залишилися кошти, а клієнт не встиг звернутися в банк з 1 по 30 вересня, "Ощад" може списувати щомісячну комісію. Про це йдеться в повідомленні на сайті Ощадбанку. Також банк вважає, що "зниклий" клієнт вже погодився на розірвання договору та закриття рахунку.  Щоб зняти гроші, у клієнтів був час до 30 вересня.

Передбачається, що клієнти, у яких немає залишку на рахунку, отримають повідомлення про те, що їх рахунок більше не обслуговується.Для цього вони мали відвідати відділення банку. Також до цієї українці могли актуалізувати свої дані в банку і повернути "сплячий" рахунок в активний стан. Практику закриття "сплячих" рахунків періодично застосовує більшість банків. 

Коментарі (0)


Новини ОТГ