Про інформаційну кампанію «Сміливість бути фермером»

За матеріалами інтернет-видань 31.10.2022 487
Про інформаційну кампанію «Сміливість бути фермером»

Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) оголошує запит про надання пропозицій щодо найму підрядника для розробки та впровадження інформаційної кампанії «Сміливість бути фермером». Метою кампанії є мотивування та підтримка українських агровиробників та агропереробників, зокрема на рівні ММСП (мікро, малі та середні підприємства), продовжувати працювати на своїй землі та виробництвах, адже від них залежить, чи вистачить продуктів харчування на локальному та багато в чому – навіть глобальних ринках.

Передбачається, що за допомогою кампанії підрядник:

  • мотивуватиме аграріїв та агропереробні підприємства продовжувати працювати через демонстрацію підтримки і розповіді про їх важку а подекуди героїчну працю у складних умовах, що мають місце у зв’язку із агресією Росії та її наслідками.
  • підказуватиме доступні інструменти для відновлення/налагодження/полегшення їх роботи (наприклад, державні і недержавні програми доступу до фінансування, навчальні програми, нові послуги і інновації тощо, у тому числі ті, що пропонуються за підтримки Програми USAID АГРО).
  • адвокатуватиме подальше залучення державної та донорської допомоги для українських агровиробників.

У рамках цього Технічного завдання підрядник відповідатиме за наступні завдання:

  • розробка загальної концепції кампанії (кампанія повинна складатись із декількох хвиль, кожна з яких повинна передбачати різні типи інформаційних продуктів та каналів комунікації з цільовою аудиторією);
  • висвітлення у рамках кампанії можливостей і результатів програм і проєктів USAID АГРО, що стосуються забезпечення продовольчої безпеки, зокрема за ініціативою USAID АГРІ (Agriculture Resilience Initiative), що включатиме забезпечення послуг зі зберігання зерна для ММСП, підтримку рішень з розширення доступу ММСП до фінансування, роздачу насіння, добрив та засобів захисту рослин, послуг з догляду за насадженнями, підтримку агропереробних підприємств тощо;
  • співпраця та координація з Міністерством аграрної політики і продовольства у підготовці і висвітленні матеріалів;
  • відслідковування новин і історій для доопрацювання і розповсюдження в рамках кампанії (історії підприємств, інформація про відкриті можливості для агровиробників і переробників, висвітлення діяльності донорів та проєктів технічної допомоги, що працюють у агросекторі України);
  • розробка і погодження з Програмою USAID АГРО медіа-плану кампанії;
  • виготовлення та розповсюдження матеріалів кампанії через обрані канали комунікації відповідно до погодженого медіа-плану.

Завантажити повний опис технічного завдання

На адресу agro.contracts@chemonics.com на ім’я Аліни Пікінер, менеджера контрактів та субгрантів, надсилати:

  1. Повідомлення про свою зацікавленість у наданні пропозиції щодо очікуваного контракту необхідно надіслати до 18:00 за київським часом 7 листопада 2022 року.
  2. Письмові запитання необхідно надіслати не пізніше 18.00 7 листопада 2022 року.
  3. Пропозиції  не пізніше ніж 18:00 за київським часом 16 листопада 2022 року.
Поділитися текстом в мережах: Репости вітаються !
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку
>>> Читайте нас в Instagram
>>> Підбірка новин сайту в GoogleNews
>>> Статті з газети Фермер Придніпров'я

Новини ОТГ