Соняшникова олія та соєві боби продовжують лідирувати в експорті в жовтні, - SPIKE BROKERS
АВТОМОБІЛЬНА ЛОГІСТИКА
Минулого тижня експорт агропродукції через західні сухопутні кордони залишився на рівні 87.58 тис. тонн, що відповідає показнику попереднього тижня. На кордоні з Молдовою обсяги майже не змінилися - 12.3 тис. тонн. На румунському кордоні було зафіксовано незначне зниження на 4.5%, до 25.89 тис. тонн. Більш відчутне падіння спостерігалося на угорському кордоні, де обсяги зменшилися на 11% і склали 8.29 тис. тонн, а також на словацькому кордоні - на 21%, до 4.56 тис. тонн. Водночас на польському кордоні, через який проходить 40% усього агроекспорту, відбулося зростання на 6.7%, до 36.5 тис. тонн.
Соняшникова олія (37 тис. тонн) та соєві боби (25.5 тис. тонн) продовжують лідирувати в експорті в жовтні. Тарифи на автомобільні перевезення залишаються стабільними, з незначними коливаннями в межах 1$ на окремих напрямках, що свідчить про сталий попит на ці послуги.
ЗАЛІЗНИЧНА ЛОГІСТИКА
Минулого тижня товарні потоки залишалися стабільними, без суттєвих змін. Середньодобова передача вагонів становила 248 вагонів на добу, що відповідає рівню позаминулого тижня. На словацькому та румунському кордонах зафіксовано незначне зниження експорту, до 37.15 та 42.2 вагонів на добу відповідно. На угорському кордоні обсяги знизилися на 11%, до 51.45 вагонів на добу. Єдине зростання було зафіксовано на польському кордоні, де кількість вагонів збільшилася на 4%, до 44.6 вагонів на добу.
У портах Великої Одеси середньодобове вивантаження зросло на 4% і становить 1316 вагонів на добу. Кількість вагонів, які рухаються в напрямку глибоководних портів, залишається стабільною на рівні 5721 одиниці. Накопичення вагонів у порту Ізмаїл знизилося на 30%, до 338 одиниць, а середньодобове вивантаження впало на 10%, до 87 одиниць.
Тарифи залишаються стабільними, проте очікується збільшення попиту, що може призвести до підвищення цін на оренду вагонів.
ВОДНА ЛОГІСТИКА
Замовники продовжують активно фрахтувати судна для відвантаження зерна, що призвело до підвищення ставок на перевезення суден типу костер на 2$. Для суден типу хендісайз спостерігається збалансований ринок, де попит та пропозиція зрівняні, тому фрахтові ставки залишаються на рівні попереднього тижня. Ставки на панамакси, що прямують до південного Китаю, також не змінилися. Водночас ставки на фрахт барж з дунайських портів до Констанци продовжують залишатися стабільно низькими, що свідчить про відсутність значних змін у цьому сегменті ринку.
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я