Українці стали частіше ласувати медом
Цього року внутрішнє споживання меду в Україні перевищило половину річного врожаю. І це радує бджолярів країни.
«Внутрішній споживач виграв конкуренцію із експортом: понад половина медового врожаю залишилась всередині країни», – так вважає бджоляр і співвласник ТМ «Знатний мед» Валерій Курейко. За його словами, на це вплинули різні фактори. З одного боку, активна популяризація продуктів бджільництва, з іншого – зростаючий споживацький інтерес через тривалу пандемію COVID - 19. Не менш позитивним моментом стало і збільшення ціни на мед. Адже пасічнику вигідніше продати кілограм меду за 4-6 доларів внутрішньому споживачеві, ніж оптовому закупівельнику - за 2 долари.
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я
Коментарі (0)