ТЕХОГЛЯДИ ПОВЕРТАЮТЬСЯ

Микола Ясень 07.12.2022 347

            Запорожець з непрацюючим мотором, несправними гальмами і спущеними шинами  пройшов техогляд. ФОТО | Українська правда _Життя                       

Обов’язкові технічні огляди транспортних засобів збиралися відновити ще цього року, та війна завадила. Але щойно оголосили, що уже з наступного вантажним і пасажирським автомобілям такого контролю зовсім не уникнути – одним двічі на рік, а іншим і щорічно. Оскільки аварійність на дорогах зростає і з тієї причини, що в поїздки часто рушає технічно не справний автотранспорт. Тому водіям необхідно пам’ятати, що Правила дорожнього руху – це фактично елементарна інструкція, як безпечно користуватися авто, щоб не загрожувати іншим учасникам руху. А Кримінальний кодекс чітко вимагає, подорожуючи усіма шляхами та дорогами і трасами, треба враховувати і стан дорожнього покриття, і погодно-кліматичні умови, і о якій порі доби здійснюється поїздка, однак особливо технічний стан автомобіля. Цим і пояснюють своє домагання ініціатори повернення процедури техоглядів в Україні.

Причому, надалі обіцяють, що проводитимуться вони значно суворіше й прискіпливіше. Ще точніше – сумлінніше і вимогливіше. Бо знаєте, з яких міркувань в першу чергу у нас відмінили техогляди? Тоді уряд здійснив це, аби ніби і таким чином покінчити з проклятою корупцією. Раніше автовласники тодішнім «даішникам», згідно з неписаними "тарифами", слухняно платили, мовляв, за талони, котрі засвідчували, наче все гаразд і можна надалі спокійно їздити та не переживати. Своєрідний був бізнес працівників ДАІ. Воно так, правда, й було. А відтепер, запевняють чи обіцяють, не буде. Нинішня патрульна поліція і її відповідна служба про подібні «заробітки», які вкладали деякі водії в документи при проходженні техогляду, а  насправді неправомірні вигоди-хабарі, й думати ніби не посміє. Так що, шановні панове водії, готуймося!

Тим паче, що повернення ретельних техоглядів супроводжуватиметься обладнанням автомашин усіх видів та марок і тахографами. Вони покликані реєструвати швидкість транспортного засобу, режим роботи-час перебування водія за кермом і навіть чи дотримується він потрібний графік для відпочинку. Коротше, контролюватиме і фіксуватиме усі дії як професійних шоферів, так і водіїв-любителів. І таким чином убезпечуватиме перебування в дорозі на вулицях та магістралях і шоферів, і пасажирів, і інших учасників руху, в тому числі піших перехожих.

І останнє, але не менш важливе: процедуру регулярних технічних оглядів відновлюють ще й з тих міркувань, що впровадження техконтролю усього без винятків транспорту вимагає Угода про асоціацію з ЄС. А Євросоюз, у який ми так прагнемо чимшвидше вступити, підготував якраз проєкт закону, котрий за перевищення швидкості пропонує стягнення та терміни позбавлення прав замінити кримінальною відповідальністю. Ось так і не інакше!

                                                                                      


Поділитися текстом в мережах:
Репости вітаються !
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку
>>> Читайте нас в Telegram
>>> Підбірка новин сайту в GoogleNews
>>> Статті з газети Фермер Придніпров'я
Новини ОТГ