У Дніпропетровській області діє «гаряча лінія» начальника ОВА
За повідомленням ДніпроОВА, з початку року гаряча лінія прийняла майже 18 тис звернень.
Як зауважила Лілія Васильєва, начальниця аналітичного відділу Дніпропетровського регіонального контакт-центру, оператори гарячої лінії консультують людей, надають довідкову перевірену інформацію, а також реєструють звернення, які перенаправляються відповідальним для реагування на скарги.
За словами Лілії Васильєвої, найчастіше жителі телефонують з питань освіти, пенсійного забезпечення, благоустрою територій та транспортного обслуговування. Найпоширенішими залишаються питання функціонування житлово-комунальної, соціальної та сфери охорони здоров’я.
Гаряча лінія 0 800 505 600 цілодобова. Працює у вихідні та у святкові дні.
Також мешканці області можуть залишати й електронне звернення на веб-порталі e-contact.dp.gov.ua.
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я