В Україні поступово розвивається ринок рослинного молока

За матеріалами інтернет-видань 24.06.2021

В Україні ринок рослинного молока існує і розвивається на хвилі розповсюдження здорового харчування.

Про це пише Pro-Consulting.

Так, згідно з дослідженням Київського міжнародного інституту соціології та UA Plant-Based, більше 65% українців готові перейти на продукти лише рослинного походження.

«Разом із тим, до недоліків рослинного молока можна віднести те, що воно містить глютен і не підходить схильним до алергії, наприклад, на горіхи. Тому найпоширенішою на ринку рослинного молока в Україні є продукція з сої та вівса, яка містить найменше алергенів», – розповідають експерти.

Зауважується, що ріст попиту на рослинне молоко в Україні почався у зв’язку з поширенням тенденцій споживання з США та Великобританії в 2017 році, а в 2018 році почав працювати перший вітчизняний виробник цього виду продукції. Різке збільшення випуску відбулося в 2020 році.

Відзначається, що до інших основних трендів ринку рослинного молока в Україні можна віднести:

• відсутність експорту цього виду продукції;
• вівсяне молоко обігнало за популярністю соєве, що відповідає і сегментації світового ринку рослинного молока, на якому вівсяне займає другу за величиною частку після мигдального.

 

Однак, на думку аналітиків, розвиток ринку рослинного молока в Україні стримує його більш висока ціна порівняно з традиційним коров'ячим молоком.

Також повідомляється, що основними споживачами рослинного молока в Україні є люди, які страждають непереносимістю лактози; вегани, вегетаріанці, сироїди; які неухильно дотримуються обмеження релігійних постів; що знаходяться на дієті за медичними показаннями; бажаючі вживати продукцію без антибіотиків і гормонів, що застосовуються в тваринництві; які слідують модним трендам у галузі харчування, зокрема стурбовані проблемою схуднення. Окрім того до числа споживачів рослинного молока входять і люди, охочі урізноманітнити свій раціон.

«Найбільш ємними каналами збуту продукції ринку рослинного молока в Україні є супермаркети та інтернет-магазини. Динамічно розвивається реалізація через ресторани і кафе, що пов'язано з ростом попиту з боку їх відвідувачів», – додали експерти.

 

http://agro-business.com.ua/

Коментарі (0)


Новини ОТГ