В Україні поступово розвивається ринок рослинного молока
В Україні ринок рослинного молока існує і розвивається на хвилі розповсюдження здорового харчування.
Про це пише Pro-Consulting.
Так, згідно з дослідженням Київського міжнародного інституту соціології та UA Plant-Based, більше 65% українців готові перейти на продукти лише рослинного походження.
«Разом із тим, до недоліків рослинного молока можна віднести те, що воно містить глютен і не підходить схильним до алергії, наприклад, на горіхи. Тому найпоширенішою на ринку рослинного молока в Україні є продукція з сої та вівса, яка містить найменше алергенів», – розповідають експерти.
Зауважується, що ріст попиту на рослинне молоко в Україні почався у зв’язку з поширенням тенденцій споживання з США та Великобританії в 2017 році, а в 2018 році почав працювати перший вітчизняний виробник цього виду продукції. Різке збільшення випуску відбулося в 2020 році.
Відзначається, що до інших основних трендів ринку рослинного молока в Україні можна віднести:
• відсутність експорту цього виду продукції;
• вівсяне молоко обігнало за популярністю соєве, що відповідає і сегментації світового ринку рослинного молока, на якому вівсяне займає другу за величиною частку після мигдального.
Однак, на думку аналітиків, розвиток ринку рослинного молока в Україні стримує його більш висока ціна порівняно з традиційним коров'ячим молоком.
Також повідомляється, що основними споживачами рослинного молока в Україні є люди, які страждають непереносимістю лактози; вегани, вегетаріанці, сироїди; які неухильно дотримуються обмеження релігійних постів; що знаходяться на дієті за медичними показаннями; бажаючі вживати продукцію без антибіотиків і гормонів, що застосовуються в тваринництві; які слідують модним трендам у галузі харчування, зокрема стурбовані проблемою схуднення. Окрім того до числа споживачів рослинного молока входять і люди, охочі урізноманітнити свій раціон.
«Найбільш ємними каналами збуту продукції ринку рослинного молока в Україні є супермаркети та інтернет-магазини. Динамічно розвивається реалізація через ресторани і кафе, що пов'язано з ростом попиту з боку їх відвідувачів», – додали експерти.
http://agro-business.com.ua/
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я
Коментарі (0)