Зерно дешевше транспортувати залізницею не у вагонах-зерновозах
На прикордонних переходах із Польщею фіксуються проблеми з експортом українського зерна у напіввагонах, мінераловозах та цементовозах, де через претензії з боку польських санітарних служб застрягли понад 500 одиниць рухомого складу. Повідомило видання Зерно: логістика з посиланням на галузеве видання Rail.insider.
Зазначається, що у залізничній мережі України за минулий місяць 90% обсягів зернових вантажів були завантажені для подальшого перевезення до вагонів-зерновозів, тоді як решта вантажів припала на не призначений безпосередньо для цього рухомий склад.
За даними галузевого видання, понад 4% зерна перевозиться у напіввагонах, решта обсягів транспортується у цементовозах, мінераловозах та у критих вагонах.
А все через відсутність попиту на понад 27 тис. зерновозів, які є в Україні, та плату за користування ними. Вона вища за інші масові типи рухомого складу.
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я