Химині кури, Мотрині яйця: в Дніпропетровщині інформреклама «з'їсть» 20 млн. грн.

Марина Бабич 30.03.2023 515
Химині кури, Мотрині яйця: в Дніпропетровщині інформреклама  «з'їсть» 20 млн. грн.

У той час,  як обласна влада позиціонує себе як борця з корупцією, злочинністю та не ефективним використанням бюджетних коштів, в Дніпропетровській області вирішили витратити 20 млн. грн на рекламу медичних закладів. Повідомляє Денис Селин, голова "Громадського контролю".
Він, зокрема, зазначив, що дивність ситуації полягає у тому, що рекламу замовляє кожен окремий заклад.

"Наразі оголошено тендерів майже 8 млн. грн. Хочуть замовити рекламу на  670 бордах та у 620 статтях і це оголошено лише 40% від плану. В минулі роки я взагалі не бачив, щоб медичні заклади витрачали кошти на рекламу, зазвичай, їм їх на медикаменти не вистачало. Якщо ми кажемо про соціальну рекламу, то зазвичай, соціальну рекламу розміщували безкоштовно, або за  цінами в декілька разів нижче  ринкових цін. Але тут ситуація зворотня", - прокоментував Денис Селін.

За його словами, фірми, які виграють ці тендери, належать представникам "Громадської сили". Крім того, задля зазначених закупівель  директори медичних закладів відчувають тиск чиновників.
Що це? Давня українська приказка знову працює. І кури, і яйця діляться на  різних власників. Навіть війна не заважає...

Поділитися текстом в мережах: Репости вітаються !
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку
>>> Читайте нас в Instagram
>>> Підбірка новин сайту в GoogleNews
>>> Статті з газети Фермер Придніпров'я

Новини ОТГ