Зміни в отриманні ліцензії на зберігання пального для власних потреб з 1.01.2022

За матеріалами інтернет-видань 13.12.2021 647

Звертаємо увагу на те, що придбання, поставка та зберігання пального здійснюється суб’єктами господарювання всіх форм власності тільки за наявності ліцензії на зберігання пального для власних потреб (стаття 15 Закону № 481/95-ВР Закон України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального»)

     Нагадуємо, що з 8 вересня ДПС змінила алгоритм приймання та обробки акцизних накладних. Вже сьогодні постачальники пального проходять автоматичну перевірку ДПС при здійсненні фінансових операцій з реалізації пального. Так, були внесені контрольні заходи щодо реєстрації акцизних накладних, зокрема:

1) Перевіряється особа, що реалізує пальне, на наявність ліцензії.

2) Перевіряється доступний обсяг зареєстрованих резервуарів для отримання пального на акцизному складі, на який відвантажується пальне.

3) Перевіряється допустимий обсяг ТЗ для перевезення пального.

4) Перевіряється отримувач пального – суб’єкт господарювання – не платник акцизного податку, на наявність ліцензії на зберігання пального.   

     Ліцензії на зберігання пального отримуються на кожне місце зберігання пального.

     Ліцензії на право зберігання пального видаються за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п’ять років.

     Тимчасово, до 1 січня 2022 року, суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) можуть отримувати ліцензію на право виробництва пального, право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального на відповідне місце здійснення такої діяльності без подання акта вводу в експлуатацію об’єкта або акта готовності об’єкта до експлуатації, або сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо об’єктів, необхідних для здійснення відповідної діяльності, за умови подання копій документів, що підтверджують право власності на такі об’єкти нерухомого майна, виданих у встановленому законодавством порядку до 1 січня 2014 року.

     Тобто для отримання ліцензії на зберігання пального після 1 січня 2022 року субєкту господарювання потрібно буде надати разом з заявою повний перелік документів:

1) документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;

2) акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

3) дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Джерело: Укравтономгаз


Поділитися текстом в мережах:
Репости вітаються !
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку
>>> Читайте нас в Telegram
>>> Підбірка новин газети в GoogleNews

Коментарі (0)


Новини ОТГ