Стан українського агроекспорту основними видами транспорту

За матеріалами інтернет-видань 24.05.2024 469
Стан українського агроекспорту основними видами транспорту

Як повідомляє SPIKE BROKERS, експорт сільськогосподарської продукції автомобільним транспортом станом на 19.05 склав 268 тис. тонн. У порівнянні з квітнем це більше на 30 тисяч тонн.   Експерти зазначають, що деблокада польського кордону сприяла переорієнтації потоків. Обсяг перевезень на польському кордоні збільшився у 3 рази і становить 71 тис. тонн проти 29 тис. тонн порівняно з аналогічним періодом квітня. Найбільший обсяг перевезень фіксується на румунському кордоні – 73 тис. тонн. На угорському, молдовському та словацькому кордонах спостерігається зниження перевезень на 5-8% до 45 тис., 58 тис. та 19 тис. тонн, відповідно. Середньодобовий показник пропуску по всіх кордонах зріс та складає 14109 тонн. Найбільше експортують цукор - 56298 тонн та олію соняшникову – 39582 тонн. Тарифи на перевезення в напрямку Європи залишаються незмінними, незначного підвищення зазнали ціни на перевезення у напрямку Румунії на Болгарії. Ставки на внутрішні перевезення в напрямку портів знизились у звʼязку зі зменшенням обсягів перевезень.

Тенденція до зменшення обсягів передачі вагонів із зерновими вантажами залізничним транспортом на західних сухопутних кордонах продовжується. Станом на 20.05 середньодобовий показник передачі вагонів знизився до 250 вагонів на добу. Значне зниження спостерігається на румунському кордоні – до 24.31 вагонів на добу, та на угорському кордоні – до 22.21 вагонів на добу. На словацькому кордоні, навпаки, показники збільшилися до 39.26 вагонів на добу. Польський кордон показав незначне зниження до 70.15 вагонів на добу.
В напрямку портів Чорного моря, середньодобовий обсяг вивантаження вагонів у портах незначно збільшився і становить 1393 вагони на добу. Кількість вагонів, що прямують до портів, зменшилася до 7259. В напрямку порту Ізмаїл накопичення вагонів із зерном збільшилося до 969, що на 55 вагонів більше порівняно з минулим тижнем. Середньодобовий показник вивантаження вагонів у порту Ізмаїл знизився до 115 вагонів на добу.
Ставки фрахту по Європі залишаються стабільними. Залізничний фрахт по Україні знизився на 2-4$ за тонну через значне зменшення темпів експортних відвантажень.

Зменшення пропозицій вільних суден у сегменті панамаксів сприяло стабілізації фрахтових ставок водного транспорту. Фрахт на перевезення панамаксами до південного Китаю, південного В’єтнаму та Бангладешу залишаються стабільними. Також незмінним залишився фрахт на костери з портів Дунаю до Мармари (Туреччина), східної Греції, східного Середземномор'я та Ізраїлю. У сегменті хендісайзів та барж через постійну нестачу попиту спостерігається зниження тарифів. Фрахт на баржі до Констанци (Румунія) знизився на 0.5€. Подібна негативна динаміка спостерігається і для барж до Русе та Сілістри (Болгарія). У сегменті хендісайзів витрати на транспортування з портів Одеси до східного Середземномор’я, Іспанії та східного узбережжя Італії знизилися ще на 1$.

Поділитися текстом в мережах: Репости вітаються !
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку
>>> Читайте нас в Instagram
>>> Підбірка новин сайту в GoogleNews
>>> Статті з газети Фермер Придніпров'я

Новини ОТГ