Стан українського агроекспорту основними видами транспорту
АВТОМОБІЛЬНА ЛОГІСТИКА
Станом на 29.07 через західні кордони України автомобільним транспортом було експортовано 307 тис. тонн сільськогосподарської продукції, що на 3% менше за аналогічний показник минулого місяця. Суттєвих коливань показників експорту порівняно з червнем на польському та румунському кордоні не фіксується – 127 тис. тонн та 73 тис. тонн відповідно. На 20% знизився показник експорту на словацькому кордоні – до 17 тис. тонн та угорському – до 27 тис. тонн. В свою чергу, на молдовському кордоні спостерігається зростання в межах 9% – до 61 тис. тонн. Лідери експорту залишаються незмінними: олія соняшникова – 56 тис. тонн та соєві боби – 42 тис. тонн. Вартість перевезення в напрямку Європи продовжує знижуватися, наразі спостерігається різниця у 2-3 € у напрямку Німеччини та Болгарії. Ціни на внутрішні перевезення залишаються незмінними порівняно з попереднім періодом.
ЗАЛІЗНИЧНА ЛОГІСТИКА
За останній тиждень темпи відвантажень залізницею незначно зросли у порівнянні з показниками минулого тижня. На польському кордоні показник середньодобової передачі вагонів із зерном становить 57.68 ваг/добу, що на 3% більше за показник попереднього тижня. На румунському кордоні фіксується збільшення до 41.89 ваг/добу, що на 13% вище ніж на попередньому тижні, в межах 10% зросли показники по угорському та словацькому кордонах – до 29.58 та 24.39 ваг/добу відповідно.
Загальний показник середньодобової передачі вагонів із зерновими та жмихом становить 215 вагонів на добу. У портах Великої Одеси за останній тиждень показник вивантаження вагонів демонструє зростання в межах 10% до 920 вагонів на добу. Кількість вагонів, що рухаються в напрямку портів, становить 4959 вагонів проти попереднього показника – 5091 вагон. Накопичення вагонів у порту Ізмаїл знизилось на 24% і становить 390 вагонів, середньодобовий показник вивантаження зріс на 10%, до 51 вагона на добу. Зниження вартості користування вагонами ЦТЛ не матиме суттєвого впливу на внутрішні ставки перевезення в серпні, оскільки основний чинник впливу на ринок – це попит, який наразі є досить слабким.
ВОДНА ЛОГІСТИКА
Відсутність попиту в дунайських портах призвела до зниження ставок у сегменті барж. Водночас, у сегменті костерів спостерігається незначне підвищення ставок фрахту. Велика кількість вільного тоннажу призвела до зниження ставок на хендісайзи. Щодо панамаксів, то тут ставки тримаються на рівні минулого тижня.
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я