Стан українського агроекспорту основними видами транспорту

За матеріалами інтернет-видань 31.07.2024 95
Стан українського агроекспорту основними видами транспорту

АВТОМОБІЛЬНА ЛОГІСТИКА
Станом на 29.07 через західні кордони України автомобільним транспортом було експортовано 307 тис. тонн сільськогосподарської продукції, що на 3% менше за аналогічний показник минулого місяця. Суттєвих коливань показників експорту порівняно з червнем на польському та румунському кордоні не фіксується – 127 тис. тонн та 73 тис. тонн відповідно. На 20% знизився показник експорту на словацькому кордоні – до 17 тис. тонн та угорському – до 27 тис. тонн. В свою чергу, на молдовському кордоні спостерігається зростання в межах 9% – до 61 тис. тонн. Лідери експорту залишаються незмінними: олія соняшникова – 56 тис. тонн та соєві боби – 42 тис. тонн. Вартість перевезення в напрямку Європи продовжує знижуватися, наразі спостерігається різниця у 2-3 € у напрямку Німеччини та Болгарії. Ціни на внутрішні перевезення залишаються незмінними порівняно з попереднім періодом.

ЗАЛІЗНИЧНА ЛОГІСТИКА
За останній тиждень темпи відвантажень залізницею незначно зросли у порівнянні з показниками минулого тижня. На польському кордоні показник середньодобової передачі вагонів із зерном становить 57.68 ваг/добу, що на 3% більше за показник попереднього тижня. На румунському кордоні фіксується збільшення до 41.89 ваг/добу, що на 13% вище ніж на попередньому тижні, в межах 10% зросли показники по угорському та словацькому кордонах – до 29.58 та 24.39 ваг/добу відповідно.
Загальний показник середньодобової передачі вагонів із зерновими та жмихом становить 215 вагонів на добу. У портах Великої Одеси за останній тиждень показник вивантаження вагонів демонструє зростання в межах 10% до 920 вагонів на добу. Кількість вагонів, що рухаються в напрямку портів, становить 4959 вагонів проти попереднього показника – 5091 вагон. Накопичення вагонів у порту Ізмаїл знизилось на 24% і становить 390 вагонів, середньодобовий показник вивантаження зріс на 10%, до 51 вагона на добу. Зниження вартості користування вагонами ЦТЛ не матиме суттєвого впливу на внутрішні ставки перевезення в серпні, оскільки основний чинник впливу на ринок – це попит, який наразі є досить слабким.

ВОДНА ЛОГІСТИКА
Відсутність попиту в дунайських портах призвела до зниження ставок у сегменті барж. Водночас, у сегменті костерів спостерігається незначне підвищення ставок фрахту. Велика кількість вільного тоннажу призвела до зниження ставок на хендісайзи. Щодо панамаксів, то тут ставки тримаються на рівні минулого тижня.
 

 

SPIKE BROKERS

 

 


Поділитися текстом в мережах:
Репости вітаються !
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку
>>> Читайте нас в Telegram
>>> Підбірка новин сайту в GoogleNews
>>> Статті з газети Фермер Придніпров'я
Новини ОТГ