Стан українського агроекспорту основними видами транспорту

За матеріалами інтернет-видань 07.08.2024 367
Стан українського агроекспорту основними видами транспорту

АВТОМОБІЛЬНА ЛОГІСТИКА
За перші 5 днів серпня через сухопутні кордони автомобільним транспортом було перевезено 53 тис. тонн сільськогосподарської продукції, що на 10% більше, ніж за аналогічний період липня. Спостерігається переорієнтація експортних потоків. Найбільший обсяг експорту – 45%, зафіксований на польському кордоні – 23.4 тис. тонн. Румунський кордон демонструє показник 11.5 тис. тонн, молдовський – 9.9 тис. тонн. Найменш популярними серед експортерів є угорський – 4.8 тис. тонн та словацький – 3.3 тис. тонн кордони. Середньодобовий показник експорту по всіх кордонах – 10.6 тис. тонн. Лідери галузі зберігаються відповідно до сезону: олія соняшникова – 7.1 тис. тонна та соєві боби – 4.3 тонн. В очікуванні підвищення акцизів на паливо тарифи на автоперевезення тримаються на рівні минулого тижня.

 ЗАЛІЗНИЧНА ЛОГІСТИКА
Станом на 04.08 спостерігається зростання експортних відвантажень агропродовольчої продукції залізничними шляхами. Румунський кордон демонструє зростання показника середньодобової передачі вагонів у порівнянні з минулим тижнем на 40% до 67.75 ваг/доба, на польському кордоні маємо приріст в 15% до 68.25 ваг/доба, словацький кордон демонструє рівень минулого тижня – 24.75 ваг/доба, натомість на угорському кордоні маємо зниження на 30% до 21 ваг/добу. Загальний показник середньодобової передачі вагонів із агропродукцією по всіх кордонах зріс на 10% та становить 238 вагонів на добу. Кількість вагонів, що рухаються у напрямку глибоководних портів, стабільна і становить 4.9 тис. вагонів. Показник середньодобового вивантаження вагонів зріс на 7% у порівнянні з минулим тижнем і становить 987 вагонів. Накопичення вагонів у порту Ізмаїл також незначно зросло, у межах 3%, до 379 вагонів, як і середньодобовий показник вивантаження – до 54 вагонів на добу, що на 5% вище за показник минулого тижня. Тарифні пропозиції демонструють незначні зниження в межах 1 - 6$.

 ВОДНА ЛОГІСТИКА
Недостатній експорт зерна та наявність вільного тоннажу сприяє зниженню фрахтових ставок на панамакси в напрямку азійських портів. У сегменті меншого тоннажу, такого як костери, хендісайзи та баржі, фрахтові ставки демонструють стабільність.

 

SPIKE BROKERS

 

 

Поділитися текстом в мережах: Репости вітаються !
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку
>>> Читайте нас в Instagram
>>> Підбірка новин сайту в GoogleNews
>>> Статті з газети Фермер Придніпров'я

Новини ОТГ