ДВІ НОВИНИ, І НІ ПЕРШУ, НІ ДРУГУ ВАЖКО НАЗВАТИ ХОРОШОЮ
У Дніпрі з'явиться єдиний реєстр поховань: коли він запрацює
Отже, перша новина пов'язана з запуском обов"язкового обліку проводжання на той світ небіжчиків. Тобто незабаром вся інформація щодо поховань на території міста Дніпра буде вноситись у спеціальний реєстр. З одного боку ніби добра справа чи добрий намір, а з іншого приємного мало: багато містян уже зараз передбачають, що це тільки ускладнить для рідних покійників ситуацію з їх поховаанням. Особливо враховуючи обмежену кількість кладовищ та й вільних, а то й доступних місць на них, а також навпаки завелику чисельність хвацьких поховальних "контор". Зловживання, мовляв, неминучі, і за "бажане" внесення у реєстр "в потрібному місці і в потрібен час"цілком ймовірно, що доведеться "доплачувати". Незважаючи на те, що дане нововедення втілюватиметься, як біцяє міська влада Дніпра, з метою зведення нані вець зловживань у цім делікатнім ділі, коли на горі людей ділки намагаються наживатися, і це їм вдається.
Не даремно, зрештою, ще у липні в Дніпрі розпочали тестувати систему резервування місць для поховань. І робота у цьому напрямку стартувала якраз після викриття службових осіб, які “заробляли” мільйони на “похоронному бізнесі”. З тих пір тут і ланується, що послуга прибере корупційну складову.
Обіцяють, що втоматизована база даних Єдиного реєстру поховань запрацює протягом трьох місяців від затвердження виконкомом відповідного проекта рішення. Про це повідомляє Інформатор з посиланням на текст документа.
Задумано так, що після запуску системи вся інформація щодо поховань на території обласного центру буде вноситись до Єдиного реєстру поховань з одночасним веденням спеціальної Книги реєстрації поховань та перепоховань померлих громадян.
Рішення набере чинності після підписання міським головою Борисом Філатовим.
Нагадаємо, що що ще раніше повідомлялося, що у Дніпрі збираються запровадити й нові ритуальні послуги. Також тут заборонили продаж пластикових вінків та квітів для поховань.Багато, коротше, нових рішень на цей рахунок, але прикро буде, якщо це допомагатиме, як мертвим, даруйте, припарка.
ТЕПЕР ПРО ТЕ, ЩО ЇДЕМО МИ, ЇДЕМО. ЧИ НЕ ЇДЕМО?
Друга новина здавалося б з іншої, як то кажуть, опери, але також стосується проблем обслуговування населення Дніпра. Справа у тім, що городяни тут останнім часо скаржаться на погіршення руху міських так званих маршруток. Рейси багатьох з них, як все частіше нарікають дніпряни, здійснюються з надмірними "затяжними" паузами, особливо в обідню пору, а ще вечорами, коли маршрутчики дочасно, за годину чи й півтори до комендантського часу, припиняють свою роботу. Добратися пізніми вечорами містянам часто-густо проблематично, і це дійсно так.
Як гадаєте, в чому річ? Перша причина, уявіть сбі, "кадровий голод" - елементарно нині не вистачає водіїв, ладних працювати на перевезеннях пасажирів. А чому їх не вистачає, здогадатися не важко. Війна багатьох покликала захищати і звільняти Україну від рашистських окупантів. Як не секрет і те, що чимало українського люду, включаючи чоловічої статі, в різні часи залишили рідні домівки, перебравшись навіть в сусідні держави. Як з цим бути, й ламають голову ніби в міській раді, не знаходячи пкищо реальних можливостей ви рішув ати роблему.
Однак же є і друга причина. Сьогодні практично всі автбуси та "маршрутки" іноземного вирробництва, їх завезли чимало, і переважно не "першої свіжості", а вже таких, які в інших дежавах використовувалися та часом й відпрацюваали свій ресурс. Те, що їх перед передачею в Україну, і зокрема у Дніпро капітально ремонтували, ще не гар арантія для тривалої й інтенсивної ексаплуатації, погодьтеся, такого рухомого складу. Особливо в умовах ще й дефіциту запасних частин до нього й закупівлі також бувших у викристанні, що теж має, на жаль, місце.
А перевозити пасажирів на міських маршрутах треба. Щодня і з ранні ранків до пізніх вечорів. У Дніпрі загалом 92 автобусних маршрутів, і 87 з них обслуговуються приватними компаніями. Якщо вірити відповідним міським службам, щодня на свої маршрути виїжджає понад (чи не менше), ніж сімсот машин. Які за день перевозять триста тисяч пасажирів-городян, і 60 тисяч з них пільгових ка тегорів. Себто свій проїзд вони не оплаують, що й заслужено, одначе ж фінансово не підтримують задіяний тут автобусний парк.
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я