Електронні сервіси Пенсійного фонду України — зручний спосіб отримання послуг
Пенсійний фонд України постійно працює над покращенням надання послуг, зокрема і з використанням інформаційних технологій. Електронні сервіси Фонду набирають обертів, удосконалюються, а перелік послуг, які можна отримати не відвідуючи сервісні центри, розширюється. Повідомила "Фермеру Придніпров'я" заступник начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області Ольга Любавіна.
Вона , зокрема, зауважила, що завдяки вебпорталу (https://portal.pfu.gov.ua) можна:
- подати заяву на призначення/перерахунок пенсії, житлової субсидії або пільги, страхових виплат;
- отримати доступ до своєї електронної пенсійної справи (пенсіонерам);
- подати заяву на оформлення пенсійного посвідчення;
- надіслати дані для внесення змін до пенсійної справи;
- розрахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії;
- оформити житлову субсидію чи пільгу;
- отримати дані персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інші відомості з Реєстру застрахованих осіб (інформація про заробітну плату, дохід, грошове забезпечення, сплачені страхові внески, набутий страховий стаж);
- подати анкету для внесення змін у Реєстрі застрахованих осіб;
- замовити й отримати довідки з QR-кодом;
- мати доступ до наявних відомостей своєї електронної трудової книжки;
- перевірити, чи сформований листок непрацездатності (лікарняний), та його статус;
- подати заяву на призначення/перерахунок страхової виплати;
- укласти договір добровільної сплати страхових внесків;
- зробити благодійну пожертву;
- подати звернення, питання, пропозицію, скаргу клопотання та переглянути стан їх опрацювання;
- одержувати повідомлення від ПФУ;
- пройти ідентифікацію;
- записатися на прийом до органів ПФУ.
"І це далеко не вичерпний перелік запропонованих послуг. Якщо раніше вебпортал електронних послуг був орієнтований лише на пенсіонерів, то сьогодні ви знайдете там електронні кабінети для страхувальника, нотаріуса, управителя/об’єднань/виконавців комунальних послуг, центрів надання соціальних послуг/територіальних громад, навіть особистий кабінет для спеціаліста банку/пошти. Усі ці кабінети створені для спрощення комунікації з Фондом", - зазначила Ольга Любавіна.
За її словами, доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України можна отримати як зі стаціонарних комп’ютерів, так і з мобільних телефонів, завантаживши застосунок “Пенсійний фонд”. Увійти в особистий кабінет на вебпорталі можна за допомогою “Дія.Підписˮ; кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, зокрема, з використанням технологій BankID.
Вебпортал має зручне меню, яке надає підказки, роз’яснення, що дозволяють легко розібратися пересічному громадянину в електронній системі без спеціальних знань і навичок. Але якщо ви відчуєте невпевненість в опануванні, то вам завжди допоможуть співробітники Фонду: проконсультують і наочно покажуть, як стати користувачем вебпорталу.
"Пенсійний фонд України володіє великим масивом інформації в електронному вигляді, збереження і захист якої є першочерговою задачею. Доступ до даних від самого початку обмежений законодавством України. Будь-який вхід до системи фіксується: хто відвідав, тобто ким (визначається спеціаліст), коли, і навіть час. Ми не розповсюджуємо інформацію про наших користувачів третім особам. Особисту інформацію може бути надано виключно правоохоронним або державним органам, коли цього вимагає закон.
Запрошуємо стати активним користувачем електронних сервісів Пенсійного фонду України. Переконайтеся самі, що це досить зручний та нескладний засіб дистанційної комунікації, який заощаджує час. Вебпортал (https://portal.pfu.gov.ua) функціонує 24/7, усі послуги є безкоштовними", - розповіла пані Ольга.
Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я