Зниження пропуску агропродукції пояснюється низькою активністю учасників ринку через новорічні свята, - SPIKE BROKERS

За матеріалами інтернет-видань 09.01.2025 133
Зниження пропуску агропродукції пояснюється низькою активністю учасників ринку через новорічні свята, - SPIKE BROKERS

АВТОМОБІЛЬНА ЛОГІСТИКА
У грудні експорт автотранспортом становив 267.4 тис. т, що на 21.3% менше, ніж у листопаді. Зниження пропуску агропродукції відбулося на всіх кордонах. Найвищий відсоток падіння зафіксовано на словацькому та угорському кордонах, де експорт агропродукції зменшився на 39.2% та 25.2% - до 13.9 тис. т і 28.5 тис. т відповідно.
На інших кордонах зниження коливалося в діапазоні 18%-20.5%. В абсолютному вираженні на польському кордоні показник пропуску агропродукції за грудень становив 107 тис. т, на румунському – 73.6 тис. т, а на молдавському – 44.2 тис. т.
Основними експортними товарами за відповідний період стали соняшникова олія (27.5 тис. т) та м’ясо птиці (19.9 тис. т).
За перші 6 днів січня обсяг агроекспорту автотранспортом становив 24.9 тис .т. що на 64.6% менше порівняно з аналогічним періодом грудня. Зниження пропуску агропродукції пояснюється низькою активністю учасників ринку через новорічні свята.
Ставки на внутрішні перевезення в Україні зазнали незначного зниження. На європейських маршрутах для самоскидів і тентів загалом спостерігалося підвищення вартості транспортування, особливо у напрямках Болгарії та Італії. Водночас винятком стала Румунія, де ставки, навпаки, знизилися.

 ЗАЛІЗНИЧНА ЛОГІСТИКА
У грудні спостерігалося зниження експортних відвантажень залізничним транспортом на всіх кордонах у порівняння з листопадом.
Найбільше зниження відзначалося на румунському та угорському кордонах, де показник середньодобової передачі вагонів зі зерном знизився майже на 55% та 25,2% – до 5,1 ваг/доба та 42 ваг/доба відповідно. На польському та словацькому кордонах показник передачі вагонів знизився на 17,4% та 16,8% – до 37,75 ваг/доба та 31,6 ваг/доба відповідно.
Загальний показник середньодобової передачі зернових вантажів та шротів знизився майже на 15% – до 195 ваг/доба.
У портах Одеси відзначалося незначне збільшення середньодобового вивантаження вагонів за тиждень – до 1237 ваг/доба. Проте кількість вагонів, що прямують у напрямку глибоководних портів знизилася на 10,9% – до 7307 одиниць.
Накопичення вагонів із зерном у порту Ізмаїл знизилося на 21,3% – до 369 одиниць. Середньодобовий показник вивантаження вагонів знизився на 7,4% – до 50 ваг/доба.
Вартість перевезення залізничним транспортом зазнала незначного зниження порівняно з попереднім періодом.

 ВОДНА ЛОГІСТИКА
Перший тиждень січня 2025 року характеризувався помірною активністю учасників ринку через святковий період. Фрахтові ставки залишалися стабільними: з портів Великої Одеси перевезення до Італії коштувало 17-18$ за тонну, а до Іспанії – 20-22$. З Дунайських портів баржами до Румунії середня вартість транспортування становила 9-10€ за тонну, тоді як коастерами до Італії – 27-29$.

 

SPIKE BROKERS

 

 

Теги: AGROОТГ
Поділитися текстом в мережах: Репости вітаються !
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку
>>> Читайте нас в Instagram
>>> Підбірка новин сайту в GoogleNews
>>> Статті з газети Фермер Придніпров'я

Новини ОТГ