Найбільше в квітні експортують автотранспортом цукор та олію соняшникову
Станом на 22.04 автотранспортом через західні та південні кордони було експортовано 247 тис. тонн агропродукції, що на 5% більше, ніж аналогічний період березня. Повідомляє SPIKE BROKERS.
Зазначається, що найбільший обсяг перевезень, як і минулого місяця, фіксується на румунському – 86 тис. тонн та молдавському – 72 тис. тонн кордонах.
Найменший показник мають словацький – 24 тис. тонн та польський – 34 тис. тонн кордони. Середньодобовий показник пропуску по всіх кордонах залишається сталим і становить 12 тис. тонн. Найбільше в квітні експортують автотранспортом цукор – 44 тис. тонн та олію соняшникову – 42 тис. тонн. Тарифи на автоперевезення у країни Європи зросли в середньому на 5-10€ за тонну в залежності від напрямку, тарифи в сторону портів Великої Одеси залишаються незмінними.
Станом на 22.04 щоденні темпи експортних відвантажень залізничним транспортом у квітні через західні кордони знизилися до 274 ваг/доба. Цей показник продовжує знижуватися.
Середній показник щоденної кількості передачі зернових вантажів на кордонах склав у квітні: зі Словаччиною 30.38 ваг/доба, Румунією 46.19 ваг/доба, Угорщиною 35.05 ваг/доба, а з Польщею - 80.57 ваг/доба.
Середньодобовий показник вивантаження вагонів в портах Великої Одеси зріс до 1262 ваг/доба. Зросла також кількість вагонів із зерном, що рухаються у напрямку портів Великої Одеси, і вона становить 7608 ваг/доба.
Поступово відновлюється рух в напрямку Чорноморських терміналів. Конвенційну заборону на відвантаження в напрямку порту Чорноморськ скасовано.
Кількість накопичених вагонів в порту Ізмаїл збільшилась до 1080.
У зв'язку з постійними обстрілами рф портової інфраструктури в Україні, норми вивантаження вагонів в портах Чорного моря та норми завантаження суден на 30-40% нижчі від можливої. Це, в свою чергу, змушує задіювати значну кількість вагонного парку, що може викликати підвищення ставок навіть в кінці сезону. Ставки фрахту транспортування Європою залишаються стабільними та торгуються в межах 42-44€ за тонну на Північну Італію на травень-червень та 48-50€ за тонну на період липень-вересень.
Відвантаження через порт Чорноморськ поступово відновлюється. За минулий рік у структурі експортних відвантажень водним транспортом частка порту Чорноморськ складала 36%, портів Дунаю - 32%, порту Одеса - 17% та порту Південний - 15%.
За минулий тиждень ставки фрахту на перевезення кукурудзи костерами у напрямку східного узбережжя Італії знизилися на 3$, а у напрямку Іспанії та Ізраїлю - на 2$. Фрахт на перевезення зерна панамаксами з глибоководних портів Одеси до Китаю та Вʼєтнаму знизився на 4$.
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я