Тарифи на відправку експорту з дунайських портів у напрямках Туреччини, Італії та Іспанії зросли, - SPIKE BROKERS
АВТОМОБІЛЬНА ЛОГІСТИКА
Станом на 28.10 автомобільним транспортом через західні кордони було експортовано 344 тис. тонн агропродукції, що на 11% більше порівняно з аналогічним періодом вересня. Найбільший приріст експорту зафіксовано через румунський кордон — на 35%, до 103.7 тис. тонн. Через угорський кордон обсяги також зросли на 15.5% у порівнянні з минулим місяцем, до 35.1 тис. тонн. На польському кордоні показник експорту становить 135.8 тис. тонн, що лише на 4% перевищує вересневий рівень. Молдавський кордон демонструє стабільність з обсягом експорту 47,9 тис. тонн. Водночас, через словацький кордон спостерігається зниження обсягів на 7%, до 21,5 тис. тонн.
Основними експортними товарами є соняшникова олія (50,1 тис. тонн) та соєві боби (35,9 тис. тонн).
Спостерігається незначне підвищення тарифів на міжнародні перевезення в межах 1€, тоді як ціни на перевезення внутрішніми напрямками зазнали незначного зниження у порівнянні з минулим тижнем.
ЗАЛІЗНИЧНА ЛОГІСТИКА
Станом на 28.10 загальні обсяги агропродукції, перевезеної залізничним транспортом, демонструють тенденцію до зростання, на що також вказує збільшення загального показнику середньодобової передачі вагонів по всіх кордонах на 14%, до 236 ваг/добу.
На угорському кордоні зафіксовано рекордне збільшення обсягів на 51.1%, до 50.11 ваг/добу. На словацькому кордоні також спостерігається зростання на 9.7%, до 32.07 ваг/добу. Водночас, експортні обсяги через польський та румунський кордони знизилися на 10.3% та 18.2% відповідно, до 44.71 та 41.04 ваг/добу.
Кількість вагонів, що прямують до глибоководних портів України, зросла на 18.04% порівняно з минулим тижнем, досягнувши 6 753 одиниць. Водночас, середньодобовий показник вивантаження незначно знизився до 1 304 ваг/добу. Накопичення вагонів у порту Ізмаїл зросло на 9.17%, досягнувши 369 одиниць, а через постійні тривоги та обстріли припортової інфраструктури середньодобовий показник вивантаження в Ізмаїлі впав на 16% і становить 74 ваг/добу.
Пропозиція вагонів на ринку залишається високою, що утримує вартість залізничних перевезень на рівні попереднього тижня.
ВОДНА ЛОГІСТИКА
Коливання цін на товарному ринку спричинило зниження активності фрахтування суден протягом минулого тижня. Через обмежену пропозицію вільного тоннажу власники костерів змогли підвищити фрахтові ставки на 1-2$. Водночас власники хендісайзів, навпаки, знизили свої тарифи на 1$. Тарифи на відправку з дунайських портів у напрямках Туреччини, Італії та Іспанії зросли на 1$, тоді як ставки на відправлення до Констанци залишаються стабільно низькими.
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я