ЦІКАВЕ ДЛЯ СПОЖИВАЧА: гарантійний термін експлуатації взуття
Галина ВЕРНИГОРА.
НЕ ЧАСТО доводиться купувати нове взуття. Ті ж чоботи, кросівки чи туфлі зазвичай коштують чималих грошей. І як же прикро буває, коли, заплативши за них, ми не можемо виходити в обновці навіть сезон. Що робити, коли, скажімо, кросівки дитина поносила всього місяць (отже, збіг звичний 14-денний термін на повернення), а вони вже почали «розлазитися»?
Є управа, кажуть експерти, і на виробників-бракоробів, і на продавців взуття неналежної якості. Споживачеві треба знати свої права. Зокрема, й про сезонні гарантійні терміни на взуття. Відповідно до законодавства, гарантійний строк — строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідного проданого товару. Тривалість гарантійного строку для взуття, відповідно до державних стандартів України, становить не менше 30 днів.
Тим часом для взуття, яке було придбане не в сезон для його експлуатації (наприклад, коли ми купуємо кросівки чи туфлі узимку), початком перебігу гарантійного строку є не сам момент покупки, а початок відповідного сезону. Його визначено постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 за №172, а саме: зимовий сезон настає з 15 листопада по 15 березня; весняний та осінній — із 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада відповідно; літній — із 15 травня по 15 вересня. Тож якщо ви навіть купили нинішньої зими кросівки (а це вже взуття весняного сезону), і вони порвуться чи протруться через неналежну якість цього року із 15 березня по 15 травня, маєте повне право повернути собі гроші.
(Газета "СІЛЬСЬКІ ВІСТІ")
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я