Куди прямує українська олійна культура і продукція з неї?
За даними «Інституту аграрної економіки», лідируючу позицію серед імпортерів українських олійних культур четвертий рік поспіль утримує Німеччина. Вона минулого року закупила майже чверть – 23,9% – українського експорту цього виду агропродукції.
Друге місце із часткою у 9,5 % виборола Бельгія, витіснивши з нього Туреччину (7,7 %), яка опустилася на п’яте місце.
На одну сходинку піднялись Нідерланди (8,1 %), які розділили третє місце з Пакистаном (8,1 %), який рік тому не входив до цього рейтингу.
За ними йдуть Франція (6,9 %), Велика Британія (6,7 %) та Білорусь (6,2 %).
Сумарно ці вісім країн забезпечили Україні понад 77 % експортних доходів від усіх закордонних поставок олійних.
Як повідомив фахівець «Інституту аграрної економіки» Богдан Духницький, 2021 року найбільший попит на українську олію традиційно спостерігався з боку Індії (27,4 %). Значні частки зарубіжних поставок цього виду агропродукції до Китаю (14,0 %) та Нідерландів (10,8 %).
Решта країн – імпортерів вітчизняної олії помітно їм поступилися: Іспанія (6,7 %), Польща (5,6 %), Італія (4,7 %) та Ірак (4,5 %),
Сукупно ці країни акумулюють близько 74 % вартісних поставок української олії на зовнішні ринки.
>>> Підписуйтесь на нашу Фейсбук-сторінку >>> Читайте нас в Instagram >>> Підбірка новин сайту в GoogleNews >>> Статті з газети Фермер Придніпров'я